Гарантійний ремонт товару

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить чек і заповнений гарантійний талон виробника. У більшості випадків заповненого фірмового талону E-STUFF буде достатньо.

У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. В усіх гарантійних талонах (крім фірмового E-STUFF, адресу якого Ви знаєте) є адреси та телефони авторизованих виробником сервісних центрів. Зазвичай їх багато, і Ви можете вибрати зручний для Вас.

Товари, що мають гарантійний талон авторизованого сервісного центру, обслуговуються в сервісних центрах виробника!

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та товарний чек протягом усього терміну експлуатації товару.


Якщо у гарантійний період сервісний центр не зможе відремонтувати Ваш товар:

Якщо в гарантійний період виріб, придбаний у нас, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі - ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.


Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • товар з повною комплектацією;
  • гарантійний талон;
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру обов'язково з позначкою про те, що товар має «Суттєвий недолік».

 

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розтину, ремонту в сторонніх сервісах або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильне заповнення гарантійного талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги та сили струму в мережі;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок некоректного з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
  • якщо було знято захисну плівку або пломбу з комплектуючих для мобільних телефонів і планшетів (наприклад: дисплейний модуль, сенсор, шлейф).

 

Відправка товару на повернення, обмін або ремонт з регіонів

Якщо Ви знаходитесь не в Одесі, то можете відправити нам товар для діагностики та дозволу гарантійного випадку, попередньо повідомивши менеджеру причину повернення та спосіб відправлення. Повернення товару з  регіонів України здійснюється компанією Нова пошта.

У посилці має бути:

  • письмова заява із зазначенням Ваших вимог на ім'я директора магазину;
  • товар (і всю його комплектацію);
  • копія товарного чека;
  • гарантійний талон;
  • акт технічного стану товару, виписаний Сервісним Центром (за потреби).

Зверніть увагу, якщо у посилці будуть відсутні необхідні документи для повернення товару, ми надсилаємо посилку назад без розгляду!
Увага! Перед відправкою товару на повернення, обмін або ремонт обов'язково зв'яжіться з менеджером! Перед відправкою товару на ремонт переконайтеся, що у Вашому місті немає авторизованого сервісного центру.

З питань гарантійного обслуговування, Ви можете звернутися до сервісного менеджера за тел.: 048799-38-70.

 

Умови надання гарантії

Згідно з вимогами Закону України «Про захист прав споживачів»:

  1. Продавець гарантує, що куплений товар є працездатним і не містить виявлених механічних та інших пошкоджень на момент здійснення продажу. Комплектність виробів перевіряється під час купівлі.
  2. Гарантія на проданий товар, за умови дотримання умов гарантії, передбачає безкоштовний ремонт виробів протягом гарантійного терміну, що зазначений у гарантійному талоні, або їх заміну на аналогічні за призначенням у випадку неможливості ремонту.
  3. Гарантія дійсна лише за наявності правильно і точно заповнених документів (Товарний чек), що підтверджують покупку, та Гарантійного зобов'язання або Фірмового гарантійного талона виробника із заповненими полями та підписом Покупця.
  4. Покупець зобов'язаний до початку введення виробу в експлуатацію ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, які містяться в інструкціях, що додаються до товару, і переконатися у відсутності зовнішніх пошкоджень.
  5. Продавець не забезпечує гарантійне обслуговування поставлених товарів у випадках:
  • втрати гарантійного талона, наявності в ньому записів або виправлень, зроблених не Продавцем;
  • несупадання серійних номерів комплектуючих з номерами, зазначеними в Гарантійному талоні (крім виробів в OEM-постачанні);
  • пошкодження або відсутності гарантійних стікерів Продавця на виробі або комплектуючих;
  • наявність механічних пошкоджень (вм'ятини, відколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніжок, кріпильних місць тощо), а також зі стертим маркуванням виробів , нерозбірливі серійні номери;
  • наявності ознак ремонту неуповноваженими особами (розкриття блоків, слідів паяння, слідів механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних пломб, заміни деталей тощо);
  • наявності пошкоджень, отриманих внаслідок аварій, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або непереборної сили;
  • з ознаками горіння або димлення виробу (прогар струмопровідних елементів, мікросхем, плати, корпусу та ін.);
  • наявності пошкоджень, спричинених потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, комах тощо.;
  • несправності, що виникла внаслідок використання неоригінальних витратних матеріалів або периферії (кабелі, блоки живлення тощо);
  • виходу виробу з ладу з вини Покупця (при використанні виробу не за призначенням, комерційної експлуатації виробу побутового призначення, неправильної установки та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладених у посібнику користувача);
  • при неповній комплектації виробу, відсутності документації, що додається, драйверів, з'єднувальних кабелів, кріплення та оригінальної упаковки або з пошкодженою комплектацією;
  • роботи виробу з неліцензійними, несертифікованими або зараженими комп'ютерним вірусом програмними продуктами;
  • невідповідності Державним стандартам параметрів електроживних, телекомунікаційних та кабельних мереж та іншими зовнішніми факторами (кліматичними або іншими);
  • некоректної роботи з програмно-апаратною частиною виробу (перепрограмування Flash BIOS тощо);
  • а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.

 

У разі необхідності Продавець має право перед початком ремонту відправити виріб на незалежну експертизу строком до 14 робочих днів (без урахування часу транспортування) до сертифікованого Сервісного центру виробника для отримання висновку про причини виникнення несправності.

Заміна виробу здійснюється тільки в тому випадку, якщо він не може бути відремонтований згідно з висновком сертифікованого Сервісного центру виробника.

Термін гарантійного ремонту, залежно від його складності, може становити 40 робочих днів (без урахування часу транспортування).

 

Умови обміну/повернення товару належної якості

Відповідно до вимог ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у Продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Покупець має право на обмін товару належної якості протягом 14 днів, за винятком дня покупки.


Умови обміну належної якості:

  • є в наявності касовий чек (витратна накладна або гарантійний талон виробника, фірмовий талон E-STUFF) про придбання товару;
  • збережено заводські пломби, ярлики та захисні заводські плівки на товарі;
  • збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
  • товар не використовувався;

 

Перелік документів, необхідних для оформлення повернення товару належної якості:

  • Документ, що підтверджує покупку (касовий чек або витратна накладна);
  • Документ державного зразка, що засвідчує особу;
  • Пластикова карта, якщо ви розраховувалися карткою.

 

Важливі пояснення

Товарний вигляд. Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Також захисними плівками закриті зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея.Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі.

Не використовується. Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Менеджер авторизованого Сервісного центру може перевірити, використовувався пристрій чи ні. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідів використання (файли, фотографії, нотатки, відео) магазин може скористатися правом відмовити клієнту у поверненні товару належної якості.
Пломби, ярлики та розрахункові документи (оригінал товарного чека та Гарантійний талон). Якщо Покупець втратив супутні продукти документи, інформаційні дані або зірвав заводські пломби, то виріб втрачає товарний вигляд. Для повернення коштів необхідно обов'язково надати розрахункові документи.
Аксесуари. Поверненню підлягають НЕ розпаковані аксесуари. Якщо є сліди розтину аксесуара та спроби вторинного пакування (особливо це стосується ПЕ упаковки чи блістерів), товар поверненню не підлягає. Можна лише відмовитись від покупки аксесуарів, перевіривши його перед продажем у присутності Продавця.

 

Важлива додаткова інформація

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  • порушення безпеки гарантійних пломб;
  • наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розтину, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни його конструкцій або схеми;
  • зміни або видалення серійного або IMEI номера, що знаходиться в пам'яті виробу (якщо номер не може бути встановлений).

 

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих або природних явищ;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням у мережі;
  • пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.