ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ – чому це важливо?

    Як ви вже знаєте, компанія E-STUFF пропонує вам тільки якісні продукти у сфері телефонії, комп'ютерної, дрібної, великої, вбудованої, кліматичної техніки та електроніки лише від особисто перевірених виробників.
    Всі товари, які кінцевий споживач купує у нашому інтернет-магазині, обов'язково забезпечені гарантійним обслуговуванням. Перебуваючи вже понад 15 років на ринку побутової техніки та електроніки, ми неодноразово стикалися з постачальниками та продавцями, які пропонують товар зі знижкою, але без належної гарантії.    

     Відразу від початку нашої діяльності ми прийняли стратегічне для нас рішення, що то є не наш метод боротьби за клієнта.
     Так що ж таке гарантія і чому це важливо для споживача? 
      Отже, гарантія — це зобов'язання, яке бере на себе виробник, продавець або представник послуг стосовно набувача продукту чи послуги, про те, що продукт чи послуга збережуть свої якості, безпеку та працездатність протягом певного терміну, або що виробник ( продавець) відшкодує  збитки покупця у разі невиконання чи неналежного виконання гарантійних зобов'язань. Гарантія дається письмово, у ній зазначаються умови та строк гарантії, а також права набувача відповідно до гарантійних умов.

       Важливо знати, гарантію не можна вимагати, т.к. це добровільне запевнення виробника, продавця чи представника послуг, тому однакові товари в різних магазинах можуть мати різні умови та терміни гарантії.

    Споживач також має право вимагати, щоб продавець дав йому можливість ознайомитися з гарантійними умовами перед покупкою продукту.
У Ваших інтересах з'ясувати:
1. чи дається гарантія на даний продукт у принципі;
2, хто дає цю гарантію та буде виконувати обов‘язки за нею;
3. який термін гарантії;
4. умови гарантії
      Отже, гарантія дає вам право, як споживачеві, на безкоштовне усунення дефектів або пошкоджень у виробах, що виникли внаслідок заводських недоробок протягом встановленого виробником, дистриб'ютором або продавцем терміну.

     Важливо ознайомитися в яких випадках гарантія не поширюється на придбаний вами виріб. Як правило, це механічні пошкодження, втручання у виріб неуповноважених виробником або продавцем майстрів, перепади напруги, стихійні лиха, пожежі, потрапляння всередину сторонніх предметів чи рідини.


        Почнемо із побутової техніки.
Всі представлені у нас в E-STUFF товари забезпечені гарантією від виробників, представництв, дистриб'юторів, що діє на території України. Отже терміни гарантії у брендів різні, кожен із виробників встановлює їх за своїми критеріями, ґрунтуючись на корпоративних нормах та принципах. Наприклад, у концерні ELECTROLUX (бренди AEG, ELECTROLUX, ZANUSSI) гарантійний термін встановлений – 12 місяців, у BOSCH/SIEMENS HAUSGERAETE – 24 місяці, у LIEBHERR у всьому світі гарантія теж 24 місяці, але українських дистриб'ютор, від появи бренду в нашій країні, взяв на себе додаткові зобов'язання та в Україні гарантія на найнадійніші холодильники, найбільша у світі – 36 місяців.

      Прямо скажемо, в основному гарантійний термін у відомих виробників побутової техніки 2 роки, але бувають винятки. Ще буває таке, що виробник з широким асортиментом категорій у портфелі встановлює різну гарантію на різні товари. Наприклад, французький бренд Babyliss надає гарантію 24, 36 або навіть 60 місяців, залежно від категорії товару або від рівня преміальності в межах одної категоріі. 
        Інший приклад, це американський ANKER – гарантія 12 чи 18 місяців, але на зарядні станції вона встановлена – 60 місяців. Ну, впевнені друзі-американці, що їхні зарядні станції надійні і зробили на цьому акцент, що дає додаткову перевагу їх продукту. 

       Вищезгаданий ELECTROLUX, наприклад, обмежився річною гарантією, навіть на свій преміальний бренд AEG і це зовсім не означає, що їх  техніка менш надійна, ніж, наприклад, у турецького BEKO, у якого гарантійний термін цілих три роки. Ось так вирішили представники шведського концерну і все, це їхнє корпоративне правило, його поважатимемо.

Але, звісно, споживачеві комфортніше купувати продукт з великою гарантією.

      Буває також, що деякі магазини, які пропонують придбати додаткову гарантію, надають збільшений термін гарантійного обслуговування або розповсюдження гарантійних зобов'язань на окремі випадки, на які стандартна гарантія не поширюється. 

      Отже що купувати, а що—ні, це вже на ваш розсуд. E-STUFF, наприклад, не вимагає дотакову оплату за додаткову гарантію, яку забезпечує власними силами. Ми надаємо мінімум 12 місяців на будь-яку нову техніку, а на техніку Apple навіть даруємо довічну гарантію на окремі категорії продуктів. Довічна гарантія передбачає гарантійне обслуговування на весь період поки що пристрій знаходиться у виробництві. iPhone XR, наприклад, випускався з 2018 по 2021 рік.

     Існує ще поняття «безкоштовне сервісне обслуговування». Будьте уважні, не плутайте це з гарантією на пристрій. Ми неодноразово спостерігали яскраві стікери, наприклад, на холодильниках чи пральних машинах: «5 років безкоштовного сервісного обслуговування!». Згодні, це хороший маркетинговий хід для залучення споживача, але в чому каверза? А в тому, що Ви все одно заплатите за заміну запчастин у вашому приладі, з Вас просто не візьмуть грошей за роботу майстра, а ось вартість запчастин потрібно буде сплатити.

       Ще один вид гарантії, з яким ми стикалися в нашій багаторічній практиці, це «обмінна гарантія».
Зазвичай цим видом гарантії супроводжуються всілякі аксесуари до телефонів, комп'ютерів, планшетів, наприклад, кабелі, зарядні пристрої, миші і так далі. Зазвичай такий вид гарантії надає продавець чи дистриб'ютор, рідше виробник безпосередньо. Також в основному це не найдорожчий товар, коли дійсно простіше замінити гаджет, ніж витрачати гроші на ремонт, склад запчастин, роботу майстром і так далі. Продавець, встановлює гарантійний термін, протягом якого споживач, у разі виходу товару з ладу, може отримати новий продукт замість ремонту.
          Крім аксесуарної групи, ми у своїй практиці стикалися з таким видом гарантії у деяких виробників бюджетної дрібної побутової техніки, переважно китайського виробництва. Причини надання саме такого виду гарантії ті самі. Будьте уважні: якщо неякісну річ замінили на таку ж саму нову – вона також може швидко вийти з ладу, але гарантія вже закінчиться.


    Ще приклад. «Гарантія від виробника».  Мало хто заертає увагу на такой банер на багатьох сайтах. Так пишуть деякі продавці техніки Apple, наприклад. Це означає, що техніка ввезена неофіційно і авторізовані сервісні центри в Україні не візьмуть такі пристрої по офиціальної гарантії виробника. Отже коли Ви завітаєте до продавця з проблемою —Вам дадуть відповідь, що гарантія від виробника передбачає відправку в «найближчий» офіційний сервіс (наприклад у Чехії чи Німеччині), де і буде встановлено чи гарантійний у вас випадок і після цього вирішиться питання про ремонт або заміну вашого пристрою новим. Ще вам скажуть, що незалежно від результату оплачувати поїздку вашого девайсу доведеться саме вам, а продавець бере на себе логістику процесу. Останні прайс на таку поїздку, що ми чули - це 4000грн туди і назад (Чехія). Але в таких магазинах зазвичай ціни нижче ринкових офіційних.  Висновки робить самі, чи варто економити таким способом. 


      Що ще важливо знати про гарантію? Пам'ятайте, що термін гарантії на вашу покупку має бути продовжений на час знаходження пристрою в сервісному центрі для діагностики, ремонту та часу на логистику.
 
 
Підведемо підсумок:
1) Купуйте товари у перевірених операторів ринку, зі справжньою гарантією, підтвердженою гарантійним талоном з мокрим друком та підписом продавця, із зазначенням дати продажу. У деяких брендів гарантія оформляється через реєстрацію на сайті.

2) Уважно вивчіть умови гарантії, на що вона поширюється, а в яких випадках вам буде відмовлено у безкоштовному ремонті або заміні, поверненні коштів. 

3) Уточніть, хто надає гарантію на вашу покупку, виробник чи продавець. Важливо знати чи є гарантія від виробника дійсною в Україні, чи є сервісні центри, що обслуговують саме продукти, що ви придбали.

4) Вам пропонують відомий бренд за гарною ціною, але без гарантії або з гарантією продавця менше року? Будьте обережні, знайдіть інформацію про бренд та поцікавтеся яка у нього стандартна гарантія. 

5) Купуючи будь-який вид продукції в E-STUFF, ви можете бути спокійними, що ваш пристрій забезпечений належним гарантійним обслуговуванням і ми, як продавець, несемо відповідальність перед Вами,  нашими клієнтами.

       Навіть якщо гарантійний строк закінчився, ми завжди намагаємося допомогти нашим клієнтам з урахуванням нашого досвіду, зв’язків та можливостей! Тому, що  ми хочемо, щоб Ви до нас поверталися! 
    Дякуємо за увагу. 
   Майте гарний день та робить тільки приємні покупки!

   With love from E-STUFF ♥️