Я якось стояв посеред д'юті фрі в одному великому європейському аеропорту, де люди скуповують алкоголь ящиками, сигарети блоками, кросівки найк, окуляри D&G, годинник Rolex і ще багато чого дивного і непотрібного. Стояв і думав: адже все це є у вільному доступі і можна купити в магазині без метушні, іноді дешевше та свідоміше. Навіщо ця істерія?

     Все просто. Людей застали в момент, коли вони мають 1-2 години часу до рейсу, у місці, де всі навколо купують. І вони мають із собою гроші чи овердрафт на карті. Тільки і всього. Це гіпноз. Правильно побудована бізнес модель та процеси. Як конвейєрна система у McDonald's.

 

     Я стояв і думав про те, як багато років я не завжди цілеспрямовано, а швидше навіть еволюційним шляхом, розвиваючись сам, прийшов до проекту E-STUFF. До проекту, де людину не залишають віч-на-віч з найнеприємнішим і енерговитратним випробуванням: зробити вибір. Це найболючіше і виснажливе, особливо коли вибір нелюдськи величезний. Я серйозно. Це впливає на нас більше, ніж здається.

 

     Людина не повинна бути заручником ситуації, коли продавець у великому (величезному) магазині позбувся залишків, що залежалися, використовуючи красномовство та навички НЛП. А ви стали власником непотрібної речі. Або речі, що задовольняє вас, наприклад, на 30%, просто тому, що фахівець з нлп підмінив поняття і засліпив вас дикою знижкою. Це огидно.

     Навіть купуючи смартфон, бездротові навушники або кейс для ноутбука дуже варто пам'ятати про те, що задоволеність власними рішеннями та щастям від використання того, що дійсно хотів, набагато приємніше, ніж просто закриття базових потреб. Це справді серйозно і важливо для внутрішнього щастя. Від подібних думок, спілкування із тисячами клієнтів, фідбеків від друзів та знайомих — звідси й викристалізувався за 12 років E-STUFF. Таким, яким він є зараз.


     Він у руках людей, які розуміються і знають. Людей, котрі люблять те, що продають. І лише тому продають саме це. Адже ми самі колись обирали собі. І в нас вийшло. Тому що тоді ми настільки заморочилися, що перетворили на справу свого життя. Ми фанати техніки і не лише. І знаємо багато про свої продукти. Тому що самі користуємось ними. І завжди хочемо знати більше. І любимо кайфувати від девайсів. Маємо бажання та можливість порівняти. А ще постійно відчуваємо потребу поділитися досвідом порівняння та використання класних продуктів з новими людьми. Так народився і наш канал YouTube.


     І якщо ви хоч раз приносили себе в жертву експерту з НЛП з даром переконання Гітлера і вам знайоме похмілля розчарування від покупки непотрібної речі... значить ви розумієте про що я.
Ринок у глобальному аспекті переповнений гігантським асортиментом всього. І це жахливо. Тому що лайно з цього-90%. А щоб відсортувати його і з 10% зробити максимально кайфовий вибір — потрібні роки досвіду.У нас їх понад десяток, цих років. І наша місія позбавити Вас від лайна.

     Ми звузили асортимент техніки та ще деяких категорій товару до цих самих 5/10% для вас. Щоб ви не мучилися, а ми раділи вашим візитам зі щасливими очима від спілкування у нашому клубі (ми не просто магазин і у нас є багато корисних знань) та взаємній вигоді. І я зараз не стільки про гроші, а скоріше про обмін доброю енергією, настроєм та корисною інформацією.


     Наші продукти – це сервіс. Високий рівень. Дуже високий. Нелюдсько великий термін гарантії. Швидке відпрацювання спірних та гарантійних випадків. Пріоритет – посмішка клієнта та рекомендація нас вашому оточенню. І наша корисність. А ще – експертність. І вірність. І бажання допомогти. А не тупо продати. І ми не беремо грошей за цю користь! Нам самим це подобається!

     Автор: Засновник проекту E-STUFF, Костянтин Костюченко.